Skoči na vsebino

Pot: Krivčevo – Mala planina

V dolini Črne se v zaselku Krivčevo nad gostilno Pri Jurčku (636 m) začne označena uhojena pot. Mimo najvišjih hiš naselja strmo v gozd in v ključih navzgor. Po eni uri preidemo iz gozda na travnike, mimo lovske koče in nekdanje kmetije Podkrajnik. Od kmetije Podkrajnik pod dolinici navzgor, pri razpotju ponovno naravnost naprej do ceste, prek nje in spet na cesto. Po njej do odcepa levo in skozi redek gozd čez makadamsko cesto Kranjski Rak–Kisovec na Jelševem konfinu. Tu naravnost navzgor in spet skozi redek smrekov gozd. Pot se nato vije po pobočju mogočnega bukovega gozda z izmenjavanjem strmejših koreninastih in položnejših utrjenih delov do pašne ograje. Še malo naprej in izhod iz gozda se že nakazuje, po široki aveniji stopimo na Gojško planino s pastirskimi stanovi na levi in lepim znamenjem. Od viharnika s smernimi tablami ob napajalni kali se obrnemo proti zahodu levo in po travnatem tepihu dosežemo Malo planino. Pod Jarškim domom se skozi grlo vzpnemo do uravnave in ceste, ki vodi v Domžalski dom. Za domom se vzpnemo na gričo in se zadovoljimo z izjemnim razgledom na vse strani. Nezahtevna označena pot, hoje je za 2 in pol ure.

1 komentar na “Pot: Krivčevo – Mala planina”

1. Pingback: VELIKA PLANINA: IZ ZGOVORNE DAVNINE V LEŽERNO SODOBNOST « Razgledi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja