Izleti

mo izleti 01

Izleti v okviru mladinskega odseka.

Železni tabor karavanškega grebena

objavljeno ob 11. Sep 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek, Prikaz | ni koment.

Letošnja planinska avantura se je pričela 8. avgusta na železniški postaji Domžale. Od tam se nas je pet nasmejanih deklet v družbi vodnika Mateja odpravilo na izlet po slovenskih železnicah, ki so nas pripeljale do Jesenic. Po krajšem sprehodu skozi ta čudoviti delček naše domovine, se je začel naš prvi vzpon s ciljem pri Koči na Golici. Sončni žarki nas na žalost niso spremljali, je pa njihovo toploto nadomestila prijetna sopara, ki je iz nas zvabila prve potoke potu. Po sedmih urah hoda skozi gozdne poti in travniške jase, smo prispeli v meglo odet končni cilj prvega dne. Tam nas je pričakala nadvse gostoljubna gospodarica, ki je z nami delila nemalo planinskih prigod in nasvetov. Naslednje jutro smo se po okrepčilnem zajtrku povzpeli na sam vrh Golice, kjer smo lahko opazovali razgled na zamegljeno Avstrijo na eni strani in s soncem obsijano Slovenijo na drugi strani. Za tem pa nas je čakal 11 km dolg pohod po karavanškem grebenu, ki nas je vodil vse do Stola. Temu je sledil, za nekatere prvi, spust po melišču, za tem pa dih jemajoča (zaradi razgledov, ne utrujenosti) pot do izvira reke Završnice, kjer smo si napolnili naše čutare s svežo vodo. Tako smo se, na novo obteženi, podali do končnega cilja drugega dne – Zelenica. Po dobro prespani noči je sledil spust do Podljubelja, kjer nas je pričakal vodnik Jernej in nas priskrbel s samovarovalnimi pasovi in čeladami. Skupaj smo nadaljevali pot skozi Ljublelj in se povzpeli na Košutico. Na vrhu smo v družbi muh pomalicali in še okrepčali za nadaljnje podvige. Najprej nas je čakal spust do Hajneževega sedla, kjer smo si pripeli pasove in nadeli čelade. To nam je omogočilo vzpon na Veliki vrh, kamor smo prilezli s pomočjo vpenjanja po jeklenici. Po uspešnem vzponu na vrh nas je čakal zgolj še spust do Doma na Kofcah. Že nekoliko težkih nog smo dosegli končno postojanko, kjer so nas pogostili z obilno večerjo pri kateri seveda niso manjkali izjemni štruklji. Na zadnji dan naše odprave nas je presenetilo slabo vreme, ki nas je že v zgodnjih dopoldanskih urah pregnalo nazaj v dolino. Skozi Dovžanovo sotesko smo se sprehodili do Tržiča, kjer smo si privoščili zaslužen sladoled. Z lepimi spomini se že veselimo naših prihodnjih izletov! Zgornji zapis je kratek in jedrnat. Šele slike pa bodo razkrile pravi značaj tokratnega planinskega potepa … najdete jih na Facebook profilu MO PD Domžale. Neža...

Gorniški tabor na Mali planini

objavljeno ob 13. Jul 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

V četrtek, 28. junija, popoldne se je na začetku otroške planinske poti na Malo planino zbralo lepo število otrok, staršev in vodnikov iz Mladinskega odseka PD Domžale. Skupaj smo se odpravili proti Domžalskemu domu, po poti pa že začeli spoznavati planino in njene skrivnosti. Ko smo se vsi prijetno namestili v svoje sobe v domu, so se starši odpravili nazaj v dolino, ostalo pa je 13 mladih nadobudnih planincev in planink, z njimi pa 2 vodnika in trije mladinci. Na planini smo trikrat prenočili, vmes pa se ogromno novega naučili in doživeli. Prvi večer smo se odpravili na Poljanski rob in od tam pomahali staršem lahko noč. Na dveh daljših in enem kratkem izletu smo spoznavali prelepo gorsko naravo, od cvetlic, ki jih ne smemo trgati, zgodb in legend o planini, do vrtač in drugih kraških pojavov. Učili smo se dela z zemljevidom, prepoznavali okoliške vršace in malo tudi poplezali. Nekaj časa smo celo hodili z zavezanimi očmi! Obiskali smo kapelico Marije Snežne, pastirje v planšarskem naselju in iskali divje može v njihovem jamskem prebivališču. Ko nismo hodili naokoli smo v domu ustvarjali in se igrali, večere pa nam je polepšal taborni ogenj. Zadnji večer so bili vsi otroci krščeni za prave planince s prav posebnim planinskim imenom. Obiskal nas je tudi gorski reševalec in nam predstavil ravnanje v primeru gorske nesreče. Po nedeljskem kosilu so se starši vrnili na planino in vsak je po svoje ubral pot v dolino, poln novih izkušenj. Gorniški tabor za najmlajše ima dolgo tradicijo, saj je bil prvič izveden že davnega leta 1990, praktično vsako leto pa od leta 2006 dalje. S taborom smo začeli za tiste, »ki so še majhni, ki jim je deset dni preveč, ki si še ne upajo sami v šotor ali ki se jim preprosto ne da hoditi preveč in previsoko, imajo pa gore radi.« Vedno znova se izkaže, da je program tabora dodelan, cenovno ugoden in gorniško poživljajoč. Tokrat smo uživali Lili (5), Urban (8), Andrej (8), Ronja (6), Ožbej (8), Štefan (8), Eva (8), Emilija (7), Kaja (9), Ines (9), Julija (9), Sofia (10), Anja (11), Aleš Belšak, Klara Mestek, Borut Peršolja, Kaja Peršolja in Mateja Peršolja. Ob koncu bi se radi še zahvalili občini Domžale za sofinanciranje tabora, oskrbniku Domžalskega doma Lojzu Ovijaču za skrb in prilagajanje našim željam in staršem, ki so nam zaupali svoje otroke, saj brez njih tabora sploh ne bi bilo. Hvala! Besedilo sooblikovali Aleš Belšak, Borut Peršolja in Klara Mestek Avtor fotografij Borut...

Pot po Seškem grebenu

objavljeno ob 2. Jul 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

15. 6. 2019 je bil izveden izlet “Pot ob Seškem grebenu”. Ko smo se pripeljali do avtobusne postaje v Seči smo okoli devetih štartali na pot. Vreme je na začetku malo ponagajalo, padal je lahen dež, zato smo malicali pod zavetjem dreves in počakali, da se dež konča. Vreme je bilo nato vsaj še 2 uri oblačno in nismo imeli problemov z vročino. Po slabih treh urah smo prišli do avtobusa, kjer smo vzeli brisače in pojedli sladoled. Nato smo se odpravili do obale, kjer smo se kopali. Ob 15:30 smo se z avtobusom odpravili domov. Na izletu je bilo 26 udeležencev. Marcel...

read more

Železni tabor karavanškega grebena za starejše osnovnošolce in srednješolce

objavljeno ob 27. Maj 2019 v Gorniški tabori, Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

Katero bi želeli slišati najprej? Slabo ali dobro novico? Hm…, začnimo s slabo, da bo konec boljši. Letos tabora NE BO, šmrk, šmrk … Kaj pa zdaj? Na drevo in nikoli več dol? Nikakor ne … platneno streho bomo samo zamenjali za trdnejšo streho treh planinskih koč. Pravzaprav bomo na planinskih poteh več časa kot na pravem taboru. Se že bolje sliši, kajne?   SLEDI RAZLAGA NASLOVA Pravemu planincu ni potrebno razlagati, da se Karavanke, naše najnižje alpsko gorstvo, raztezajo od Peči, pogosteje imenovane Tromeja, do Donačke gore tik ob slovensko-hrvaški meji. Kot tako dolgo gorstvo nam nudijo številne skrivne kotičke, ampak za naš tabor so vseeno predolge. Zato se bomo letos podali na poti, označene s knafeljčevimi markacijami med dvema znamenitima železarskima mestoma – potili se bomo med Jesenicami in Tržičem, vmes pa obiskali cel kup dvatisočakov, pa tudi kakšna zajla se bo našla. DOGODIVŠČINA JE NAMENJENA … … tebi, njemu, njej in nam, vodnikom. Tudi mi se imamo fino v vaši družbi. =) Sicer pa osnovnošolcem od vključno šestega razreda naprej, sprejemamo pa tudi srednješolce. Pa seveda tudi osnovnošolke in srednješolke, da ne bo pomote.Kljub pestremu starostnemu razponu bomo poskrbeli, da bomo vsi celi in polni doživetij prispeli na cilj dnevnih etap, pa tudi v Tržič – mesto kovaštva in čevljarstva. Številne planinske poti, ena lepša od druge, nam bodo omogočile, da tudi za mlajše in tiste z nekaj manj kondicije najdemo pravi prehod med »jutranjo« in »večerno« kočo. Vseeno pa je potrebno imeti nekaj kondicije. Na poti bomo namreč od zgodnjega jutra do popoldneva. Že res, da so v ta čas všteti počitki in malice, ampak vseeno bo potrebno hoditi tudi do 7 ur na dan. A naj vas to ne ustraši, toliko hodimo tudi na čisto normalnih turah na normalnih taborih. KDAJ … Prav vsak dan med 8. in 11. avgustom 2019. Točna ura odhoda in zborno mesto bosta še določena, udeleženci pa boste o njima pravočasno obveščeni na obveznem sestanku, ki bo potekal v torek, 30. julija 2019 v društvenih prostorih (Kopališka 4, Domžale), s pričetkom ob 19:00. Tam boste izvedeli tudi vse ostale podrobnosti. PRAZNA VREČA NE STOJI POKONCI In tudi mi ne bomo mogli. Poleg spanja nam bodo zato prijazni oskrbniki postregli zjutraj z zajtrkom, zvečer pa z večerjo. Oboje, pravzaprav vse troje  (spanje, zajtrk, večerja) je že všteto v ceno, za malice na turah in ostale priboljške pa boste morali poskrbeti sami. Tak isto tudi za pijačo. Več o tem tudi na že omenjenem sestanku. Ko smo že ravno pri ceni … ta znaša 110 €. Poleg že omenjenega polpenziona v planinskih kočah zajema tudi strošek organizacije in prevoza do izhodišča in nazaj. Do izhodišča se bomo namreč zapeljali z vlakom, iz Tržiča pa z avtobusom. Tako bo naše popotovanje sploh prijazno do okolja, saj bomo uporabljali zgolj javni potniški promet, v hribih pa itak ne smetimo. KAJ IMETI S SEBOJ Poleg že omenjene malice seveda tudi gibanju po visokogorju primerno opremo in obutev. Na nekaterih delih poti pa bo za našo zaščito potrebno na glavo namestiti tudi čelado. Če nimaš svoje, se ne boj –  imamo dovolj svojih, društvenih, ki jih bomo z veseljem posodili. Pozabiti pa ne gre niti na »posteljnino«, saj ti jo v nekaterih kočah lahko dodatno zaračunajo. Spalne vreče sicer v kočah niso dovoljene, zato priporočamo navadno rjuho...

read more

Izlet mladinskega odseka na Slivnico (1114 m)

objavljeno ob 6. Apr 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

Na prvi spomladanski izlet letos se bomo tokrat podali na Slivnico, ki se nahaja na vzhodni strani Cerkniškega jezera nad naseljem Cerknica. V mnogih zgodbah se Slivnico omenja kot shajališče coprnic, ki so jih obtoževali, da delajo nevihte, točo, jemljejo mleko kravam, z uroki povzročajo bolezni in škodo, se spreminjajo v živali, letajo na metlah, imajo zveze s hudičem,… No, vsega naštetega mi prav gotovo ne bomo doživeli, saj se podnevi coprnice bójda skrivajo v Coprniški jami tik pod vrhom, kamor pa mi najbrž ne bomo zašli, razen…kdo si upa? Pot bomo pričeli v vasi Martinjak, kjer bomo za vzpon ubrali nekoliko strmejšo pot, ki pa je zato toliko lepša, saj je dokaj neobljudena. Celo pot pa bomo morali držati pesti, da nam bodo coprnice zacoprale sončno vreme in tako prelep razgled na Cerkniško polje ter okoliške planote. Na vrhu oz. pod njim bomo imeli tudi dovolj časa za najrazličnejše igre na prostem. Za vzpon do Doma na Slivnici bomo potrebovali približno dve uri hoje, prav tako tudi za sestop, ki pa bo sledil po gozdni poti do vasi Cerknica, kjer nas bo pričakal avtobus. Zbor in povratek V soboto 13. aprila 2019 se bomo zbrali v Kamniku ob 7.30 pred športno dvorano, v Preserjah pri Radomljah ob 7.40 (pred šolo), v Domžalah ob 7.50 na makadamskem parkirišču pri trgovini Tuš. Povratek na zborno mesto v Domžale ob 16.00, v Preserje pri Radomljah ob 16.10 in v Kamnik ob 16.20. Obvezna oprema Gojzarji, nahrbtnik, jakna, udobne dolge hlače, pulover, kapa, rokavice, rezervno perilo, malica in pijača, kos izolacijske podloge za sedenje na tleh (armafleks), vrečka za smeti, dnevnik Mladega planinca, pisalo, dežnik in kakšen evro ali dva za priboljšek v koči. Cena in prijave Cena izleta je 10 €. Prijave (izpolnjen odrezek s podatki) prinesi mentorici do torka, 9. aprila. Zaradi Zakona o davčnem potrjevanju računov prinesi denar v soboto na zborno mesto – vodja izleta ga bo pobral na avtobusu. Vodja izleta in informacije: Blaž Erjavc (040 720 252, erjavc.blaz@gmail.com), vodnik Planinske zveze Slovenije....

read more

Vabilo: Izlet na Vremščico (1027 m)

objavljeno ob 6. Mar 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

Kako hitro mineva letošnje leto! Seveda smo se kot pridni planinci tudi v mesecu marcu pripravljeni podati na skupno pot. Tokrat nas bo ta vodila na Vremščico, greben, ki se med Postojnskim poljem in dolino Reke razteza od Divače do Pivke. Njen najvišji vrh je eden zadnjih tisočakov na Slovenski planinski transverzali proti morju. Lahko in dobro označeno pot, ki je primerna predvsem za otroke, začnemo v Senožečah. Najprej se vzpnemo po makadamski cesti, dokler ne pridemo v gozd in začnemo stopati po planinski poti, ki nas bo spremljala vse do vrha. Za vzpon bomo potrebovali okoli dve uri in pol (v primeru izredno lepega vremena še nekoliko več, saj planota tik pod vrhom ponuja veliko prostora za najrazličnejše igre), spust v smeri vasi Volče pa bo trajal nekaj več kot eno uro.   Zbor in povratek V soboto 16. marca 2019 se bomo zbrali v Kamniku ob 7.30 pred športno dvorano, v Preserjah pri Radomljah ob 7.40 (pred šolo), v Domžalah ob 7.50 na makadamskem parkirišču pri trgovini Tuš. Povratek na zborno mesto v Domžale ob 16.00, v Preserje pri Radomljah ob 16.10 in v Kamnik ob 16.20.   V primeru slabega vremena… … izlet seveda ne bo odpadel! Odpravili se bomo na krajši pohod v okolici Parka Škocjanske jame in izlet zaključili z ogledom samih jam. V tem primeru boste s seboj potrebovali še 9€ za vstopnino (cena ene otroške karte). Več o poteku izleta v primeru slabega vremena bo povedano zjutraj na avtobusu.   Obvezna (in neobvezna) oprema Gojzarji, nahrbtnik, pohodne hlače ali trenirka, pulover, vetrovka, kapa, rokavice, šal, rezervno perilo, malica in pijača (tudi vodniki se ne bomo branili kakšnega bonbončka), kos izolacijske podloge za sedenje na tleh (armafleks), vrečka za smeti, dnevnik Mladega planinca, pisalo in dežnik. Dobrodošel bo tudi kakšen manjši daljnogled, če pa rad fotografiraš, lahko s seboj prineseš še fotoaparat.   Cena in prijave Cena izleta je 10 €. Piši na spodnji elektronski naslov, do torka, 12. marca. Denar prinesite s seboj na avtobus, saj ga bomo tam tudi pobrali.   Vodji izleta in informacije: Kaja Peršolja, mladinka Planinskega društva Domžale (kaja.persolja@gmail.com, 051 606 837) in Borut Peršolja, vodnik Planinske zveze Slovenije (041 680...

Peričnik in sankanje

objavljeno ob 26. Feb 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

16.02.2019 MO PD Domžale – Peričnik in sankanje Na prelepo sončno jutro se skupina osnovnošolcev, njihovih mentorjev in vodnikov mladinskega odseka (MO) planinskega društva (PD) Domžale odpelje proti gorenjski, točneje v Mojstrano, kjer pri planinske muzeju zapustimo avtobus in se usmerimo po cesti proti Vratom. Sprva asfaltna cesta kmalu postane zasnežena in poledenela a nas to ne zaustavi. Z bolj ali manj lovljenja ravnotežja jo tako počasi “primahamo” do koče pri Peričniku, kjer si privoščimo malico. Žal nam poledenela pot ne dovoli obiska Peričnika, saj bi bilo prenevarno. Skratka Peričnik smo si ogledali s ceste in se tudi skupinsko fotografirali z njegovim ozadjem. Počasi se pričnemo vračati nazaj proti Mojstrani, le da tokrat po desnem bregu Triglavske Bistrice. Ko se vrnemo do avtobusa, planinsko opremo zamenjamo za sankaško in se usmerimo nazaj v središče Mojstrane, ter levo proti soteski Mlačca, čeprav ne prav v njo temveč na zasnežene strmine pod Jerebikovec, kjer se prične pravo snežno rajanje z takšnimi in drugačnimi snežnimi sanmi in “prevoznimi sredstvi”, ter ogromno smeha, kričanja, razigranosti in otroškega veselja. Tudi vodniki in mentorji nismo imuni na razposajenost in se nekateri pridružijo snežnim vragolijam. Ob taki razigranosti čas prehitro mineva in potrebno se je bilo odriniti proti domu. Tako se je počasi tudi končal naš izlet na gorenjsko v upanju da ga ali podobnega čimprej ponovimo. Več pa v ALBUMu. Besedilo in foto: Matjaž...

Sankaško pod Peričnikom*

objavljeno ob 7. Feb 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

Ne iščite dlake v jajcu! Pod Peričnikom se seveda ne bomo sankali. Mogočna moč neskončnih vodnih kapljic, ki padajo čez spodjedeno steno je v mnogih tisočletjih izdolbla velik »krater«, ki mu sledi glasna reka, izmuzljivo vita med mnogoterimi skalami in balvani. Vse dokler se pod toplo kočo, katere notranjost bomo tudi sami spoznali, ne združi s Triglavsko Bistrico.   Še nič nismo rekli o sankanju – pride tudi to na vrsto. In sicer na koncu izleta, da se bomo lahko v toplem avtobusu preobleki v suha oblačila. Zdaj pa lepo po vrsti, kakor so hiše v Trsti.   Sankaški izlet ne bo naporen. Začeli ga bomo v Mojstrani, prikupni alpski vasici pod vznožjem Triglava, kjer domuje tudi Slovenski planinski muzej. Od tam bomo sledili že omenjeni Triglavski Bistrici, ki nas bo zložno vodila vse do koče pod Peričnikom. Tam si bomo privoščili nekoliko daljšo malico, nekaj časa pa posvetili tudi ogledu znamenitega Peričnika. Nato sledi sestop v Mojstrano, kjer bomo poiskali primerno mesto za igro na snegu. Le-ta vključuje sankanje, kepanje in ostale vragolije. Da bo temu res tako, pa morate najprej narediti domačo nalogo. In sicer vsak dan močno stiskati pesti za zimske temperature, ki bi sneg ohranile vse do našega izleta.   Čas je za planinsko članarino Na izletu lahko poravnaš tudi letno planinsko članarino. Za leto 2019 ta znaša 7 €. Lahko jih prineseš s seboj na izlet, da zadevo uredimo že v soboto. Ne pozabi na dnevnik Mladega planinca ali Cici dnevnik. Vanj lahko prilepiš člansko nalepkico.   Zbor in povratek V soboto 16. februarja 2019 v Kamniku ob 7.40 (pred športno dvorano), v Preserjah pri Radomljah ob 7.50 (pred šolo), v Domžalah ob 8.00 (na makadamskem parkirišču ob Tušu). Povratek na zborno mesto v Domžale ob 17.30, v Preserje pri Radomljah ob 17.40 in v Kamnik ob 17.50. Slabo vreme Izlet bo tudi v primeru slabega vremena! V tem primeru bo potek izleta spremenjen, tako da se bomo tudi prej vrnili na zborno mesto. Natančnejša ura prihoda bo znana zjutraj na zboru. Obvezna oprema Gojzarji, nahrbtnik, tople in udobne dolge hlače, pulover, kapa, rokavice, gamaše, rezervno perilo, malica in pijača, kos izolacijske podloge za sedenje na tleh (armafleks), vrečka za smeti, planinski dnevnik, dežnik in kakšen evro za priboljšek v koči. Ne pozabi na lopato ali sani! Cena in prijave Prijave pri vodji izleta na spodnji elektronski naslov, do torka, 12. februarja. Cena izleta je 10 € (plačilo v soboto na avtobusu). Vodja izleta in informacije: Matej Ogorevc (041 483 924, mogorevc@gmail.com), vodnik Planinske zveze Slovenije   *izlet je namenjen osnovnošolcem in...

read more

Zimsko na Zimskem Pohorju. Le kdo bi si mislil?

objavljeno ob 19. Jan 2019 v Izleti MO, Mladinski odsek | ni koment.

Še dva dneva pred izletom Mladinskega odseka PD Domžale ni bilo stanje med Mislinjo in Kopami nič kaj zimsko. Na Pohorskih planjah in bližnjih smučiščih je sicer bilo nekaj beline, a ne toliko kolikor se ji priteče za zimski letni čas. Pa vendar je obveljala vremenoslovčeva vremenska napoved – sneg do podna.   Devetnajstofebruarska vožnja do mislinjske osnovne šole je potekala brez zapletov. Enako jutranji zajtrk in tudi vse ostalo dogajanje, ki je bilo pravzaprav vremenu in včerajšnjem sneženju primerno. Tik nad Mislinjo sneg še ni povzročal večjih nevšečnosti, se je pa z nadmorsko višino to vsekakor spreminjalo. Snega je bilo vedno več, energije vedno manj, nahrbtniki vse težji. In za nameček je zmanjkalo tudi gazi. Zato smo vpregli vodnika in zamenjali vrstni red skupin. Če vodji izleta delajo družbo praviloma najmlajši, se je to tokrat spremenilo. Slabo polovico metra svežega snega je bilo potrebno nekako zgaziti in energija učencev tretje triade osnovne šole je bila tudi temu kos. Tako smo združno prilezli pod vrh Črnega vrha, ki smo ga zaradi razmer in pomanjkanja časa zaobšli. Tam se nam je končno razprostrl razgled na Koroško, oz. bi se nam razprostrl, če ne bi bilo megle. Pa se nismo kaj prida obremenjevali s tem. Mudilo se nam je proti Kopam, koči in avtobusu. Drugo smo zaradi pomanjkanja časa žal izpustili. Prijaznemu vozniku kamniškega (vsaj včasih) avtobusnega prevoznika, pa se imamo zahvalit, da nas to ni preveč prizadelo –  avtobus je bil ob našem prihodu že prijetno ogret. Za konec je sledilo kolektivno preoblačenje, bili smo mokri in »zmrznjeni«, in vožnja proti domači večerji. Le ta ni bila nič kaj tiha – vodniki smo računali na prijetno tišino po šest in pol urni hoji. Ma, smo se ušteli. Morda je bil pa izlet prekratek?  😉 Zapisal in fotografiral Matej...

Vabljeni na zimsko Pohorje – izlet za osnovnošolce in mladino

objavljeno ob 16. Jan 2019 v Izleti MO | ni koment.

Kaj se pozimi počne na Pohorju? Smuča! Ampak mi tokrat ne bomo smučarji – bomo raje planinci. In to tisti najbolj pridni, saj bomo osvojili najvišji vrh Pohorja – 1543 m visoki Črni vrh, ki bo z malo sreče bel. Zaradi snega, kakopak! 😉   Čim se bomo izkrcali iz avtobusa, že se bomo usedli nazaj na zadnje plati. Stoje že ne moremo pojesti zajtrka, kajne? Po sendviču, čaju in morda sladkem priboljšku bomo začeli premikati nožice proti tokratnemu cilju – Črnemu vrhu. Do njega se bomo povzpeli po lepi in ne preveč strmi gozdni poti. Mimo domačij s prijaznimi psi čuvaji, mimo nekaj kapelic in mimo cel kup markacij nas bo vodila pot naslednje tri ure. Na vrhu nas že zdaj čaka lep razgled na Štajersko in Koroško. Pa tudi nekaj Gorenjske in Primorske bomo videli, če bo lepo vreme. Po malici se bomo podali naprej in čez številne pohorske planje dosegli Kope – smučišče, na katerem ste morda že celo smučali. Celo uro bomo hodili do Kop, vmes pa prisluhnili zanimivim zgodbam. Če greste z nami jih boste slišali, sicer pa ne. =P Avtobus nas bo pa čakal na Kopah – bomo vodniki naročili šoferju, da bo že topel. Zbor in povratek V soboto 19. januarja 2018 v Kamniku ob 6.40 (pred športno dvorano), v Preserjah pri Radomljah ob 6.50 (pred šolo), v Domžalah ob 7.00 (na makadamskem parkirišču ob Tušu). Povratek na zborno mesto v Domžale ob 17.50, v Preserje pri Radomljah ob 18.00 in v Kamnik ob 18.10. Slabo vreme Izlet bo tudi v primeru slabega vremena! V tem primeru bo potek izleta spremenjen, tako da se bomo tudi prej vrnili na zborno mesto. Natančnejša ura prihoda bo znana zjutraj na zboru. Obvezna oprema Gojzarji, nahrbtnik, tople in udobne dolge hlače, pulover, kapa, rokavice, rezervno perilo, malica in pijača, kos izolacijske podloge za sedenje na tleh (armafleks), vrečka za smeti, dnevnik, dežnik in kakšen evro za priboljšek v koči. Pa seveda nahrbtnik, ki mora biti dovolj velik, da vanj  pospraviš vse našteto. Cena in prijave Cena izleta je 10 €. Prijave pri vodji izleta na spodnjih kontaktih, do četrtka, 17. januarja zvečer. Denar pa prinesite v soboto na izlet – vodja izleta ga bo pobral na avtobusu. Vodja izleta in informacije: Matej Ogorevc (041 483 924, mogorevc@gmail.com), vodnik Planinske zveze Slovenije Čas je za planinsko članarino Na izletu lahko poravnaš tudi letno planinsko članarino. Za leto 2019 ta znaša 7 €. Lahko jih prineseš s seboj na izlet, da zadevo uredimo že v soboto. Ne pozabi na dnevnik Mladega planinca ali Cici dnevnik. Vanj lahko prilepiš člansko...